top of page

HUR VI KAN HJÄLPA DIG?

OMNICHANNEL MARKETING

Kunder vill komma i kontakt med professionell personal som äger sin kompetens och detta gör vi genom omnikanalmarknadsföring. Även om telefonkontakten fortfarande är det starkaste och mest kraftfulla mediet för att nå ut till människor, så kan vi kombinera olika kanaler för att leverera det önskade budskapet (telefon, sociala medier, direkt meddelanden, på fältet och traditionell post) för att säkerställa att den önskade målgruppen nås och värms upp för att så småningom bli en kund. Detta kallar vi Flow marketing.

 

Vi hjälper gärna till med både B2C- och B2B-sektorer med försäljning, medlemsförvärv, mötesbokning, abonnemangstjänster och leadsgenerering för att nämna några.

IMG_7429.JPG
IMG_7504_edited.jpg

FLOW MARKETING
MÖTER KUNDEN,
PÅ KUNDENS VILKOR!

VÅRA KUNDER
OMNICHANNEL

Vår omnichannel har 10 olika kanaler för kundanskaffning

 

Insight – vi har tillgång till 300 miljoner leads i Europa.

 

Contact marketing – vi är de enda i Europa som erbjuder digital telemarketing.

 

Digital marketing – kampanjsidor/landningssidor med inbyggd chatt och triggers.

 

Social media marketing – riktade meddelanden till kundens sociala mediekonto.

 

Direct marketing – tänk dig att skicka ut ett postalt utskick och sedan se live när de öppnar det, vi gör det.

 

Event marketing – vi säljer dina tjänster i evenemanget kombinerat med sociala medier triggers.

 

Field marketing – vi känner redan till din kund innan vi möter dem face2face.

 

Contact center sales – anti-churn och winback är starka verktyg i kundflödet.

 

Content marketing – vi hjälper dig med innehåll i kundanskaffning.

 

Guerilla marketing – elementet i det oväntade är att få publikens uppmärksamhet.

 

När vi kombinerar de olika marknadsföringskanalerna skapar vi  en Flow marketing kampanj.

IMG_7532_edited.jpg
IMG_7497_edited.jpg
PROCESS

Steg ett: Vi hittar din primära målgrupp och ger dig de bästa råden om hur du kommer i kontakt med dem, allt genom vår egen analysavdelning.

 

Steg två: Efter noggrann analys hittar vi den utvalda målgruppen och kan kontakta dem via de valda kanaler, till exempel ett meddelande på messenger, ett e-postmeddelande och ett digitalt visitkort.

 

Oavsett vilken av dessa kontaktmetoder som väljs får vi en trigger i vår back-office och kan få kontakt med personen via möten, chatt eller telefon. Vi möter kundernas förväntningar och krav när de är redo och öppna för att bli din kund.

LÅT OSS HJÄLPA DIG

KONTAKTA OSS

bottom of page